nieuwsbrief

Informatie voor mijn vriendenkring over wat er allemaal gaande is in de "Pacific Islands Bible College" op Guam

Tuesday, June 26, 2007

Beste Vriendenkring,
De laatste loodjes wegen het zwaarst. Mijn laatste projecten waren de watertank en het schilderen van de daken. We hebben deze zomer twee teams die op zendingsreis gaan naar Thailand. Deze teams kwamen een dagje helpen met het schilderen van de daken en dat was een grote hulp. De watertank is inmiddels af. We hebben nog niet uitgeprobeert of ie volledig waterdicht is en ik laat dat over aan mijn opvolger. Ik ben zelf druk bezig om alles klaar te krijgen voor mijn vertrek. Ik moet van alles op papier zetten voor mijn vervanger omdat die pas in Augustus aankomt op Guam.
Ik heb een e-mail gehad van de VU dat ik waarschijnlijk niet wordt aangenomen. Dat is een tegenvaller en ik probeer nu Tyndale Theological Seminary in Badhoevedorp. Dit sluit beter aan op de opleiding die ik nu heb omdat ze daar het Amerikaanse systeem volgen. Ik vlieg terug op 1 Juli en hoop op 8 Juli de meeste van jullie te zien in de kerk.
Bedankt voor jullie steun en gebed en bid alstublieft dat ik aangenomen wordt bij Tyndale.
Groeten Peter Vaas




1 Comments:

At 6:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey man. just because you're not in guam doesn't mean u can't update your blog. come on show us a little of HOLLAND. How have you been man?

 

Post a Comment

<< Home