nieuwsbrief

Informatie voor mijn vriendenkring over wat er allemaal gaande is in de "Pacific Islands Bible College" op Guam

Friday, May 18, 2007

Diploma

Beste Vriendenkring,
Op 15 Mei was het zover. Ik kreeg mijn "Bachelor of Arts Degree in Biblical studies". Ik was de valedictorian omdat ik de hoogste cijfers had en als valedictorian moet je een toespraak(je) houden. Op zaterdag hadden we al een feest met de studenten en op dinsdag hadden we het officiele feest. Hieronder heb ik wat foto's van al de gebeurtenissen. Ik heb ook een e-mail ontvangen uit Amsterdam van de persoon die mijn aanvraag behandeld heeft, dat zij het advies gegeven heeft om mij aan te nemen als student. Ik moet nu de definitive beslissing afwachten maar het ziet er goed uit.













Hier zijn wat foto's van zaterdag. De bijeenkomst werd gehouden op het basketbal veld van PIBC. Na het officiele gedeelte hadden de studenten een toneelstukje en werd er gezongen. En natuurlijk werd er gegeten.

Hierboven zie je de verzierde kerkzaal. Hieronder zijn foto's van net voor de dienst en je kunt zien wat we aan moesten doen.

Tijdens de dienst moesten we zingen. Hiernaast een foto van het moment dat ik mijn diploma krijg.

Na de dienst krijg je van alles om je nek. Bij mij viel het wel mee maar zoals je kunt zien was bij sommige het hoofd zowat verdwenen.


Hierboven probeert Mac het hoofddeksel alvast uit voor volgend jaar.

Na de dienst snel mijn normale kleren weer aan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home