nieuwsbrief

Informatie voor mijn vriendenkring over wat er allemaal gaande is in de "Pacific Islands Bible College" op Guam

Friday, January 05, 2007

Nieuwsbrief Januari



Beste Vriendenkring,

Een heel gelukkig en gezegend nieuwjaar toegewenst. 15 December was de laatste schooldag en 22 Januari starten we weer. Voor al mijn vakken had ik een goed cijfer.
Er waren een aantal werkzaamheden die ik in deze vakantie wilde doen maar dat ging niet zo makkelijk als ik had gedacht. Meer dan de helft van onze studenten komen van Chuuk. De Chuuk overheid betaald een behoorlijk bedrag van het schoolgeld voor de studenten van Chuuk maar ze hadden half December nog steeds niet betaald. Hierdoor had de school geen geld ik daardoor kon ik niet zoveel doen. Dit is nu opgelost en we gaan nu beginnen aan het belangerijkste werk voor deze vakantie; alles gereed maken voor de komst van onze container keuken. Ik wil water, afvoer en electriciteit klaar hebben zodat het direct na aankomst van de container keuken kan worden aangesloten. Verder wil ik nog wat banken en picknicktafels maken. Daarnaast moet natuurlijk alles wat stuk is gerepareert worden. Ik heb twee man om me te helpen en het is allemaal goed te doen. Mijn twee helpers zijn Mohammed en Hansen.
Ik ben nog druk aan het nadenken en bidden over wat ik moet doen in Mei. Mijn studie is dan afgerond en mijn visum loopt ook af. Ik denk erover om een Master in Theology te doen in Nederland. Er is ook de mogelijkheid dat ik een nieuw visum aanvraag en terug ga naar Guam. PIBC is bezig om een Master programma te starten en dat zou dus ook een mogelijkheid zijn.
Ik vraag U hiervoor te bidden want het is geen gemakkelijke besluit.
Ik geloof dat ik verder niet veel te melden heb.
Bedankt voor uw steun en gebed.

Peter Vaas
PIBC
P.O. Box 22619
GMF, Guam 96921
U.S.A.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home