nieuwsbrief

Informatie voor mijn vriendenkring over wat er allemaal gaande is in de "Pacific Islands Bible College" op Guam

Tuesday, October 23, 2007

Nieuwsbrief Oktober en November

Beste vriendenkring,



Afgelopen week was me gevraagd om een kapel te doen. Tijdens deze kapel heb ik iets over mezelf verteld en ook veel foto's van Micronesie laten zien. Het werd erg goed ontvangen. Natuurlijk was er bijna niemand die wist waar Micronesie was maar er was veel interese in wat ik erover vertelde. het was toch wel bijzonder om weer terug te kijken naar deze periode in mijn leven. Ik mis Guam en al de mensen die ik daar heb leren kennen maar ik ben ook blij en dankbaar dat ik de mogelijkheid heb om hier mijn studie voort te zetten. De studie valt niet mee maar het gaat langzaam aan beter. Ik moet leren om dingen sneller te doen. Ik moet vooral heel veel lezen en ik moet mezelf leren om sneller te lezen zodat ik niet in tijdsnood kom. De talen (Grieks en Hebreews) gaan heel aardig terwijl ik toch geen taal persoon ben. Het contact met de andere studenten is erg goed. Het is geweldig om Christenen van over de hele wereld te ontmoeten. De studenten uit Afrika klagen over hoe koud het is en de winter is nog niet eens begonnen. Na vijf jaar in de tropen kan ik me dat levendig voorstellen. Ik heb nog wat foto's van Tyndale om jullie een indruk te geven van de school.

Groeten Peter

1 Comments:

At 2:19 AM, Anonymous Gatto999 said...

Ciao from Italy
:)

 

Post a Comment

<< Home